dinsdag 22 november 2016

zomaar een beeld dat mij wel wat doet


3 raaien waarom ik die zwarte kant naast de foto van het boerenland tegelijkertijd ook wel kan waarderen, dat voegt een extra dimensie toe naast de foto van het eindeloos mooie boerenland ergens in ons land. Het is min of meer ontmoedigend voor mijn liteaire ambities dat juist die dingen waar ik nog eens wat beeldend over zou willen schrijven nu nèt door de wereld van de fotograaf zijn bekendgemaakt, en derhalve ook aan mij bekend zijn geworden, zodat ik besluit maar weer even te wachten met mij terug te trekken achter mijn bureau en daarvan uit het directe geheugen die bijzonderheden uit de studietijd van dhr. jhr. Clement Michèle op te schrijven en er een leuk verhaal van te maken, die de moderne lezer zullen boeien.

Ik voeg nog wat toe:
nieuwe tijden - nieuwe dingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten