zondag 2 oktober 2016

++ Presentation - Studio - Uitnodiging om te reageren op het item - een Forward

 picture: de geheime stad - een arabisch sprookje

Clemente Buer has shared a OneDrive file with you. To view it, click the image below.
 picture hieronder: de Botanische Tuinen te Laken - het chinese paviljoen

wat het de intercommunicatieve vaardigheden betreft en de keuzes die je daarbij maakt zal er altijd iets te wensen over blijven. Ik ben net als iedereen geweest, ik wilde ook veel aandacht, maar langzamerhand leerde ik dat het beter is van maar één andere mens, of zomaar eens van een familielid of een vriend, een reactie te krijgen, en hoe gek het ook klinkt: ik zit niet te wachten op feedback van welke kant ook, om roem en eer heb ik nooit gevraagd persoonlijk en nu is het geworden tot mijn werkelijkheid van dagelijks leven. Maar geen nood, daarmee kan ik Barbara Streisand weer eens een pepper laten weten, dat vindt zij leuk, en die arme luitjes in Malibu doen ook maar af en toe net alsof ze niks meer hoeven, maar leuke vrienden zijn en blijven het.
Met de Nederlandse showbizz ben ik niet zo bekend, die mensen redden zichzelf wel en hebben geen dokter nodig. Behalve natuurlijk André van Duin, die mij heeft gemaild: 'hoe bedoel U?'

 een relikwiekistje uit de 7e eeuw



Clement de Buer heeft je uitgenodigd te reageren op de volgende presentatie:   
   
Profielfoto van afzender  angelo messages:dit is een try-out - geadresseerden behoeven zich tot niets verplicht te voelen.
Voor alle duidelijkheid: 'de tijd trekt er zich niets van aan of zij geacht wordt te zijn goed gekozen.'   
Deze e-mail geeft zonder inloggen toegang tot dit item. Stuur deze e-mail alleen door naar mensen die je vertrouwt.
Google Presentaties: maak en bewerk presentaties online.
Google Inc. 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA   
Google Presentaties.   foto hieronder: Aphrodite Pandemos gezeten op hr geitebok en Amor loopt erachteraan - pandemos betekent zoiets als 'voor alle mensen en volkeren hetzelfde' - daarnaar was dus mijn zoeken geweest//
Logo voor Google Presentaties
van Vincent van Goghle ontving de prins veel liefs en groetjes niet-anoniem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten